18.3.2025 (SITA.sk) – Kvalitné produkty, výhodné ponuky a dôraz na potreby zákazníkov, to sú dôvody, prečo sa Slováci pri nákupoch potravín najradšej spoliehajú na Kaufland.
V prestížnom rebríčku KPMG dlhodobo patrí medzi najobľúbenejšie značky na trhu a lídrom medzi reťazcami sa stal už štvrtýkrát.
Zákazníci si svoje obľúbené značky nevyberajú náhodou. Najradšej ich nakupujú preto, lebo im ponúkajú to, čo hľadajú. Niekedy rozhoduje cena, inokedy kvalita, výborné služby či celkový zážitok z nákupu. Aj tento rok spoločnosť KPMG zisťovala, ktorým značkám dôverujú najviac a z prieskumu vyplynulo, že v kategórii potravinových reťazcov sa stal suverénnym víťazom Kaufland.
V zozname TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek získal titul najobľúbenejšieho obchodného reťazca a potvrdil tak, že Slováci si na nákupy potravín najradšej vyberajú práve jeho predajne. Rebríček KPMG vytvárajú hodnotenia zákazníkov, ktoré odrážajú ich pozitívne skúsenosti s jednotlivými značkami a Kaufland v ňom obhájil svoje prvenstvo medzi obchodnými reťazcami. Prieskum zákazníckej skúsenosti sa realizoval v 23 krajinách a na Slovensku prebieha už osem rokov. Zúčastnilo sa ho vyše 2 500 respondentov, ktorí doň poskytli viac ako 25-tisíc odpovedí. Pri hodnotení 132 značiek, ktoré pôsobia na našom trhu, si všímali kritériá ako empatia, očakávania, personalizácia, riešenie problémov alebo čas a úsilie. Štúdia KPMG, ktorá skúma zákaznícku skúsenosť na Slovensku, je tak dôveryhodným zhrnutím informácií, ktoré o značke hovorí len spotrebiteľská verejnosť, pričom neberie do úvahy, ako sa hodnotia samotné spoločnosti.
To nie je všetko. Pokračovanie článku nájdete na ďalšej strane ↓